Trailer!


Öppen speltestning 20/5









17/5 -10

Peach
Fixa self illumination shader

Johan
Inte gå in i någon

Junior
Kamin
Soffa

Per
Börjag bygga presentation

MacCoy
Summoning- och Gather Light-animationer

Lusth
Börja med ljud
Tröskel
+ 3 props

Ola
Geishans grundanimationer

Niklas
Börja med ljud
Visitkortsmall
+1 prop

Färska bilder på hur Midnight ser ut just nu:



Ja, alla karaktärer är gröna. Vi vet om det. Men det går att spela i alla fall. Någurlunda.


Mötesprotokoll 10/5-10

Från och med den här veckan har vi sprintmöten MÅNDAG, ONSDAG och FREDAG klockan tolv på dagen. Följande sprint går alltså till på onsdag.

Junior

Bokhylla
Fixa bordsduk (2 versioner)

Peach
Skriv ut size guide
Ljudmöte
Möte med Per

Johan

Importance
Artefakterna
Visibialty

Lusth

Ljudmöte
1 miljöprop
Ljusmöte
Affischer…
Animationsmöte

Per

Möte med Peach
Bygg 1 av 3 rum final

MacCoy

Paper Tank
Hoppanimationer
Animationsmöte

Ola

Paper Summoner
Hoppanimationer
Animationsmöte

Niklas

Ljudmöte
Ljusmöte
Animationsmöte
Affischer

 


Mötesprotokoll 3/5-10

Sprintmötet var sent idag, så jag orkar inte skriva så mycket den här gången. Större delen av Lucid Dreams sätter upp en musikal med premiär på fredag, så den här veckan riskerar vi att inte få så mycket jobb gjort.

Peach
Släng in karaktärer i model viewern

Johan
First playable på onsdag
Resurser

Per
Ladda in grafik i miljön
Game testing

MacCoy
Reparera saxanimationer
Gör klart stenanimationer

Lusth
3 miljöprops
Ljudmöte

Erry
Gör en Lucid Dreams e-mail

Ola
Klar med grundanimationer

Niklas
Replikmanus (ljudmöte)
3 miljöartefakter


Här är för övrigt en bild på hur långt Johan har kommmit med programeringen (förra veckan).


RSS 2.0