Trailer!
Öppen speltestning 20/5
17/5 -10
Peach
Fixa self illumination shader
Johan
Inte gå in i någon
Junior
Kamin
Soffa
Per
Börjag bygga presentation
MacCoy
Summoning- och Gather Light-animationer
Lusth
Börja med ljud
Tröskel
+ 3 props
Ola
Geishans grundanimationer
Niklas
Börja med ljud
Visitkortsmall
+1 prop
Färska bilder på hur Midnight ser ut just nu:
Ja, alla karaktärer är gröna. Vi vet om det. Men det går att spela i alla fall. Någurlunda.
Mötesprotokoll 10/5-10
Från och med den här veckan har vi sprintmöten MÅNDAG, ONSDAG och FREDAG klockan tolv på dagen. Följande sprint går alltså till på onsdag.
Junior
Bokhylla
Fixa bordsduk (2 versioner)
Peach
Skriv ut size guide
Ljudmöte
Möte med Per
Johan
Importance
Artefakterna
Visibialty
Lusth
Ljudmöte
1 miljöprop
Ljusmöte
Affischer…
Animationsmöte
Per
Möte med Peach
Bygg 1 av 3 rum final
MacCoy
Paper Tank
Hoppanimationer
Animationsmöte
Ola
Paper Summoner
Hoppanimationer
Animationsmöte
Niklas
Ljudmöte
Ljusmöte
Animationsmöte
Affischer
Mötesprotokoll 3/5-10
Sprintmötet var sent idag, så jag orkar inte skriva så mycket den här gången. Större delen av Lucid Dreams sätter upp en musikal med premiär på fredag, så den här veckan riskerar vi att inte få så mycket jobb gjort.
Peach
Släng in karaktärer i model viewern
Johan
First playable på onsdag
Resurser
Per
Ladda in grafik i miljön
Game testing
MacCoy
Reparera saxanimationer
Gör klart stenanimationer
Lusth
3 miljöprops
Ljudmöte
Erry
Gör en Lucid Dreams e-mail
Ola
Klar med grundanimationer
Niklas
Replikmanus (ljudmöte)
3 miljöartefakter
Här är för övrigt en bild på hur långt Johan har kommmit med programeringen (förra veckan).