Mötesprotokoll 15/2-10
Erry
Vill animera och bör därför kontakta Ola och MacCoy för att sättas in i animationsprocessen.
Skall även animera Lucid Dreams-loggan i Flash.
Per
Kontakta Johan och synkronisera. Johan vill veta vad han skall programmera och Per vill ha kod för att flytta enheter.
Kontakta även lämplig animatör för att få nya animationer för sax-warriorns walk och idle.
Plocka ner programmet Locomotive och se vad det kan göra.
Lusth
UV-mappa klart och texturera sax-ranger.
Ola och MacCoy
Gör en ordentlig artefaktlista för animationerna. Fokusera på att få klart Walk, Idle, Attack 1 och Attack 2 för Scissors Warrior och Scissors Summoner.
Junior
Vill ha en shader i Unity som stöder följande maps: Specular, normal, diffuse, cube. Kolla upp med sin lärare om hur man kan göra det. Försöka skaffa fram en hemmabyggd shader.
Modellera och texturera Rock Ranger.
Rendera ut ett awesome wallpaper med en saxarmé mot en stenarmé.
Marcus
Prata med Emma om trycksaker.
Niklas
Turnaround på Rock Ranger.
Börja på turnarounds på papperslaget.
Uppdatera sprintprotokollet på waven och bloggen.