Mötesprotokoll 15/3-10
Den här veckan skall större delen av gruppen bygga var sin capture-the-flag-level i UDK och ingen har tid att jobba så värst mycket med Midnight. Lite skall vi nog få gjort dock.
Vi har påbörjat arbetet med en cinematic trailer som Smör skall göra. Per och Marcus har skrivit ihop ett manus och nu är det dags för mig och Erry att översätta det till ett storyboard. Det projektet har urartat i att bli lite av experiment. Vi vill se hur bra det går för oss när alla inte är involverade i precis allt, vilket har lett till att vi i aktivt utesluter folk ur delar av processen. Det gör dem lite grumpy, men det är inget illa ment alls.
Hemsidan är uppe i alla fall. Där kan man nu läsa lite om spelet och om de olika lagen. Här är adressen: http://www.walkabout.rindi.com/midnight/home.htm
Och nu till veckans sprint:
Niklas
Paper Summoner Turnaround
Förberedande möte med Erry om storyboard
(Kom ihåg på torsdagens lillsprint: Paper Tank textur)
Johan
Börja med point-and-click movement
Peach
Artefaktlista för kod
Per
Prata med FMA-Sara och få bilder
Hjälp till med artefaktlista för kod
Ola
Animera Rock Ranger (idle, walk, atk1)
Lusth
Motivational wallpapers
Tidsuppfattning för grafikartefakter
MacCoy
Fixa till animationer på Scissor Ranger (idle, walk, atk)
Köpa Cola
Junior
if turnaround – modellera Paper Summoner
Modellera klart Vågen och börja med Öltunnan
Erry
Vektorisera Lucid Dreams-loggan
Animera Rock Warrior (Fight) Idle (kom ihåg att de står i t-pose från början)
If idle – animera walk
Marcus
if vektoriserad logga – tryck Emma