Nu är det dags att sparka liv i den gamla bloggen igen

Nu har jag blåst bort all spindelväv och sitter här igen med bloggen. Jag önskar att jag har massor att berätta från den tiden då bloggen i princip låg nere, men faktum är att det är närmare raka motsatsen. Det är först nu det börar hända saker igen och det faktiskt finns något att skriva om.

Å andra sidan händer det en himla massa nu. Vi har börjat med ett nytt projekt, som är ett beställningsjobb från ett svensk företag. Spelet har en dead-line den första april, vilket är absurt kort tid för ett spel. För att ha skuggan av en chans att hinna med hade vi designstopp den första feberuari. Allt var frid och fröjd tills vi, den sista januari, beslöt att designa om hela spelet och praktiskt taget stryka allt vi hade gjort tills dess. Den här veckan har varit ett par dagar av konstant panikmöte, och fullständigt kaosartad.

Vi verkar dock klara oss ur krisen någurlunda helskinnade, och nästa vecka räknar vi med att vara klar med designen (på riktigt den här gången) och kunna börja producera.

I och med dett anser jag det rimlit att börja ge lite kärlek till den här bloggen då och då, och hålla våra två läsare nöjda.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0